Tvätt dag!

Okej idag har jag en tvätt och städ dag och då kan allt gå fel.
Det jag råkade göra idag var att hälla sköljmedel när jag moppade golvet och ajax allrengöring där sköljmedlet skulle vara. Nu blir det bara att börja om från början. Egentligen så gjorde jag det med flit för att se så om kläderna blir extra rena och golvet extra mjukt! Men jag krypte inte eller missfärgade något så YES lyckades med något i alla fall.
Gårdagens bästa kommunikation gick ungefär såhär.
Bettan-  Åh jag är kär i någon som har jätte fint hår alla hår är på plats.
.
Jag- Vafan Bea vem pratar du om det kan ju inte vara jag för mina hår står åt alla håll, eller pratar vi om mitt hår på den nedre regionen det ligger alltid perfekt, hmm nu har du gjort mig fundersam vem du egentligen pratar om. Akta så att du sårar något utav mina huvuden.
Den mest misslyckade.
Jossan. Jonnie hur hög är din micro? Min är lite för hög vi kanske kan byta annars.
.
Jag- Jag vet faktiskt inte hur hög vill du att den ska vara?
Jossan- Jag vet inte runt 17-18
.
Jag- Ja jag kan kolla, men jag har dock inget att mäta med. Hmmm men runt 17, 18 sa du jag kan nog fixa en sak jag kan mäta med men det blir nog lite avancerat och kanske inte exakt men du kan få på ett ungefär.
.
Jossan- Du om det är vad jag tror du ska mäta med så kan du få behålla din micro.
.
Jag- okej skyll dig själv!
Nope nu blir det att moppa golv igen

Kommentarer
Postat av: bettisfettis

För det första: jag är inte kär i honom..möjligtvis endast de två timmarna jag stod med honom.

För det andra: jag sa aldrig att han hade fint hår, bara mer välkammat :P

För det tredje: fantastiskt roligt men oanständigt skämt.

2011-01-18 @ 15:08:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0