Ohhh SHIT!

Vi alla vet att när man har varit på toaletten och gjort nummer två så luktar det inte så gott. Men när man själv har gjort det visst luktar det fortfarande inte gott men inte lika illa som när andra har gjort det!
Det värsta är också när folk försöker dölja det genom att spraya ej lukta illa spray så luktar det ännu värre. Men hur kommer det sig att ens egna avföring inte luktar alls lika illa som andra? är det för att man är immun? eller för att man kanske har vant sig? Eller kanske bara jag som tycker att mitt luktar godare än ditt?
.
Annars idag har jag sett tre personer som har ett ögonbryn. Jag menar ser man inte själv att man bara kan höja ett ögonbryn? Dom kanske har det som partytrick och det är därför dom skiter i att plocka eller raka mellan sina ögon. Men snälla det partytricket är gammalt skaffa ett nytt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

den "blå" killen ville man ju typ putta framför tåget som en tjänst åt han!

2011-01-10 @ 22:39:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0