Nytt år nya tag. Flytt får lya prag?

Nu är det nytt år.
Så kanske dags att börja blogga? Kan inte lova något men kan försöka!
I alla Fall Musse kampen är över och jag vann:) ingen mer musse på ett tag i alla fall.
Jag har funderat på en sak. Kan man vara tjock och ha anorexia? Jag menar man kan väga hur mycket som helst och sedan börja svälta sig själv. Oftast ser man bara smala personer som har det. Men jag tror även på att de som är större har det också!
.
Tror det var allt för idag sparar mer tills imorgon förhoppningsvis:)
Bjuder på en bild idag på det nya året också!

Kommentarer
Postat av: B

När dom just börjat utveckla anorexia är ju säkert många knubbisar :) men sen blir dom supersmala o folk märker det...

2011-01-05 @ 23:11:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0