Morsor!

Jag vet att när man har klämt ut en liten skrikig unge att man glömmer bort att leva i nuet att man ibland drömmer sig bort till att ungen ska hålla käften, att man fantiserar hur man får tyst på ungen men att ploppa upp bröstet på tunnelbanan är inte okej för att den ska vara tyst. Jeg menar ett mjölkbröst är inte ens fint. Det borde bara vara okej om man har fina bröst annars kan man ta och förstöra en hel tunnelbane upplevelse. Det är mer okej för folk som åker pendeltåget att ploppa upp bröstet och mata sin unge för man vet aldrig hur långt dom går. Men tunnelbanan tar knappt någon tid alls att åka från station till station så varför ploppa upp bröstet och mata ungen, det är inte så att den inte dör om den inte kommer få den hängande vattenmelonen i munnen och om den skulle det så har dom lyckats få tyst på den ändå. Hur skulle det se ut att om Bea skrek (vilket hon gör varje gång hon pratar eftersom hon är norrlänning) på tunnelbanan att jag ploppade ut mitt ny waxade bröst så att hon skulle vara tyst.
Annars idag så hade jag en kund som lämnade tillbaka en film som jag först trodde var blind men kom sedan på mig själv att "Jonnie hur fan skulle hon kunna se filmen annars och säga att den var bra? Du har nog bara en finne i pannan eller så skelar du allt för mycket på dina ögon så hon vet inte vart hon ska titta så hon undviker all ögonkontak"
Over and Out!
Kärlek och respekt.
Ying och yang
Piff och puff
Ben och Jenn
Jenn och Ben
Morot och kaka
Kondom och snopp
Mamma och sprit!

Kommentarer
Postat av: Bea

Hahaha kanske det bästa inlägget på väldigt länge :P du är cp!

2011-01-14 @ 19:09:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0