Gamla gubbar och Hong Kong!

Yeees! Nu kan jag skylla pa att jag stavar fel att jag ar i Hong Kong och tangentbordet ser ut som shit! Det hander en massa konstiga saker nar man trycker pa knapparna! I alla fall jag har slagits for kung och fosterland for att fa den har datorn! ( aven mammas land). Det fungerade inte sa jag fick helt enkelt gora sa jag brukar gora, tjata mig till den. Hon som satt har tyckte nog jag var riktigt jobbig men who cares?
.
I alla fall min resa har hur bra som helst hittills. Dock har jag kommit pa att nagot som ar mer irreterande an smabarn som skricker pa ett flygplan ar en massa aldre herrar som fortfarande tycker att det ar coolt att flyga, visst att flygplanet uppfanns nar ni var sma men what the fuck, visa lite respekt.
Har hunnit se tva filmer vilket ar det basta med att flyga tycker jag. The town och Machetta. Ska forsoka klamma in en till och lite Entourage:)
.
Ni vet att de flesta kineser star nar det bajsar, jag undrar da gor dom aven det pa flygplan? I sa fall ar jag ratt impad att dom traffar ratt! eller det kanske dom inte gor. Ska from nu alltid ha skor pa mig ner jag gar pa toaletten!

Nej nu ska jag underhalla mig pa annat hall. Ha det sa bra dar hemma sa hors vi:) Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0