Bangcock!

Nu har jag mott upp kattis i bangkok. Det blev ett kart aterseende med min gamle van!
Vi har hunnit emd att bli fulla pa en 33cl ol, skrattat en hel del, sovit och gjort massat annat kul
.
Snart sa borjar den riktiga resan!
Vi ar lite osakra pa om vara fickpengar som vi tagit ut kommer att racka. Blir ett problem om dom inte gor det eftersom burma inte har nagra bankomater.
Men hey bada jag och kattis gillar att gambla sa nu kor vi for fullt. Men plan att salja Kattis dock vet hon inte det. Hoppas inte hon laser min blogg!
.
Nej nu ska vi ga och terrar lite indier!
Ha det sa bra sa hors vi snart!

Kommentarer
Postat av: sis

Du och Kattis är en farlig kombination... Skönt att höra att ni möts upp iallafall. Själv satt jag och väntade på ditt dagliga morgonsamtal men börjar nu inse att jag får vara utan det i ett par veckor...

pussss

2011-01-24 @ 08:47:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0