Allt for er!

Eftersom jag sett att mina siffror pa bloggen sjunkit sedan jag for sa tankte jag att jag for bryta mot nagra lagar har i Burma och skriva lite.
.
Vi har haft det hur bra som helst! Fast har haft bader ups and downs, dock har vi lyckats utan att fa downsyndrom.
I alla fall an sa lange har vi blivit bundisar med en munk, ridit hast och vagn, ridit pa buddha, blivit magsjuka, akt risbuss, kort hast, sett tempel, sett annu mer tempel, sett annu nagra tempel, tagit en massa kort, forsokt att pruta, blivit spadda och btw spamannen kommer att brinna i helvetet. Jag ska gora woodo pa honom har ett armband som ar hans.
.
Vi har aven borjat rakna varje krona. Allt som kostar over 7kr ser vi som dyrt. Kanske pga pengarna borjar ta slut.
Ajaja nej hoppas det racker an sa lange

Kommentarer
Postat av: sis

tick, tack, tick tack, tiden tickar på, dags för nästa inlägg kanske?

2011-02-05 @ 17:47:29
Postat av: sis

Nu är du ju hemma igen så dags att uppdatera. Inga ursäkter ;)

2011-02-10 @ 16:17:19
Postat av: pretty little liar

håller med ovanstående talare. Inga ursäkter!

2011-02-10 @ 23:51:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0