1-1 Yeees!

Först måste jag berätta att jag gilla att duscha varmt! Sedan kan jag berätta att om jag duschar varmt med öppen dörr så går min brandvarnare. Eftersom jag gillar att duscha på kvällen så är inte alltid det bra. Två gånger har det hänt att brandvarnaren har gått på och tjutigt. Båda gångerna har jag kutat ut helnäck och försökt stänga av av dom. Båda gångerna har kvinnan mitt emot sett mig naken. Lugnt tanten jag bjuder på den. Jag har märkt att hon står mer och mer vid fönstret när jag är hemma. Tanten har i alla fall en man och en arse fet tv. Vad hände idag då? Jo jag såg allt vad din man tittade på alldeles nyss. Han tittade på porr In your face. 1-1 och nu förstår jag genast varför hon tittar lite mer. Jag trodde bara det var för att hon ville se lite judesnopp men nu vet jag sanningen! För att hon troligtvis inte får något!
Nej nu ska jag sova
God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0