Sorry för Astrid!

Först och främst måste jag be om ursäkt för att ni är trötta på att se Astrid Lindgren. Men har delvis varit letig deppig nu eftersom min bloggawards inbjudan måste kommit bort. Tror lätt jag hade vunnit priset för årets modeblogg om jag ej tappat bort den, Damn. För det andra har jag varit sjukt upptagen med en massa och ingenting! Men nu är jag tillbaka i alla fall.
.
Om vi börjar med veckan som gått så var jag i helgen i Jönköping hos min syster och hälsade på var riktigt trevligt. Där hade jag ett samtal med min kusin som också var och hälsade på om utvecklingsstörda.
Det vi prtade på som jag även nu tar upp hur vet man att man egentligen inte är handikappad? Man kanske bara lever i en låtstats värld där man går runt och tror att allt är som det ska med att det inte är det och att alla runtomkring en spelar med och lurars en. Det vackra med utvecklingstörda är ju att dom nästan alltid är glada och jag är ofta glad, mer eller mindre i alla fall. För alla som är utvecklingstörda vet kanske inte heller om att dom är det och det finns ju olika grader på det också. Nä tror nog att vi alla är lite mer eller mindre utvcklingstörda.
..
Annars sen har jag mesta dels jobbat och tränat lite.
Den dag som har varit roligast so far är idag denn vecka. Min gamla chef Jessica frågade om jag ville ha förhands biljetter till Due Date. Den släpps den €november tror jag. I alla fall var den riktigt rolig. Typ det roligaste sen Baksmällan. Den är även samma regisör. Även Zach Galifiankis som är med i Baksmällan är med i filmen. Ett bra tips. Tack Jessica!!
.
.
Oj nu har jag bloggat en hel del bäst att spara lite tills imorgon=)
xxx
JonnieHj

Kommentarer
Postat av: bettan

äntligen :)

2010-09-29 @ 23:30:59
Postat av: sis

Skönt att det var trevligt i Jönköping :)

Kom snart tillbaka!

2010-10-01 @ 15:48:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0