New York here I come!

Okej det ska bli riktigt roligt att åka till N.Y.
Men 8dagar känns för lite.
Jag får göra som jag gjorde när jag ville vara ledig två veckor längre från skolan precis när terminen startade.
Jag var i Israel och en dag innan skolan började ringde jag och sa att flygplatsen hade blivit bombhotad och att jag inte kunde åka hem pga det och jag kunde inte åka hem först om två veckor senare.
Det roligaste var att jag kunde köra den en gång i åttan och en gång i tvåan på gymnasiet.
Den ända som inte riktigt gick på den var vår engelsk lärare i två Kristin Cato. Bara på efternamnet hör man ond hon var och att hon hade slutit en pack med djävulen. Men din bitchen försvann så småningom så inte behövde jag oroa mig om henne sen. Det jag kan säga var att jag och några till i min klass tog fram bitcharna i oss så att hon började lipa och inte ville undervisa oss längre. To bad eller inte.
-
Nu har jag i alla fall packat klart allt och jag är för första gången i mitt liv tidigt redo. Annars brukar jag packa någon timme innan vi ska åka men eftersom jag ska upp vid halv sju i morgon så ville jag inte stiga upp en timme innan bara för att packa.
.
-
Men jag kan ju inte lämna er utan att ställa en fråga till er.
Hur kan man veta att rymden är oändlig och att det finns svarta hål när inte någon egentligen har åkte igenom eller åkt igenom hela rymden? Kanske är det bara större än störst.
.
Sedan tänkte jag också på humlor och bin. Kan dom bli tjocka. I alla falla getingar borde ju bli det eftersom att dom alltid är där det finns socker. Skulle dom i så fall kunna bli så feta så att dom inte orkar flyga?
Nej ska kolla på film nu men hörs väl förhoppningsvis i New York!
.
Puss
Jonniehj aka tönten

Kommentarer
Postat av: bettan

våga bara "bombhota" flyget hem så jag inte kan åka iväg och jag måste döda dig. true story. :)



ps. åhh jag är så sugen på era gelehallon...NOT!

2010-09-05 @ 00:49:36
URL: http://ilove-bc.blogspot.com
Postat av: Lorena

jag vill meeeeed!! Ha så kul nu! Du kan ju ringa & testa din "bombhotning" nu igen så kanske du får vara kvar längre ;)

2010-09-05 @ 22:52:37
URL: http://lorenasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0