New York first day! Javla cp dator

Nu har vi landat hunnit kopa en T-shirt och kopt en ol. Alla Sager att det ar sa svart att kopa alkohol har men jag lyckades utan leg. Glomde namligen mitt leg hemma men lyckades val med min goda aura. Annars gick resan bra vi hade varldens basta flygvardinna! Ar lite jetlagd klockan ar runt 3hemma och jag har ej sovit nagonting. Har alltid svart att sova pa flyg och tag. Men men ganska sk;nt for da kommer jag forhoppningsvis inte vara sa trott imorgon! Annars N.Y so far gillar jag det som fan lite skitigt bara.
.
Imorgon ska vi shoppa  som bara den och pa tisdag ska jag traffa Sabina vilket kommer bli rikgit roligt.

.
Den har dator ar cp men ska val forsoka med mina cp uppdateringar anda!
Pusss


Kommentarer
Postat av: sabina

Yes på tisdag ses vi! ;)



puss

2010-09-06 @ 04:59:34
URL: http://sabinakarlsson.webblogg.se/
Postat av: Lorena

shoppa gärnet!!!

2010-09-06 @ 06:04:54
URL: http://lorenasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0