New York!

Okej Dalig uppdate jag vet och det far jag be om ursakt for! Men wtf jag ar ju trots allt pa semester.
Jag har i alla fall hunnit med en hel del. Men mesta dels shoppat. Har val kopt sisadar 7skjortor, ett par skor, fem trojor, uunderklader och en  massa annat. Bilder kommer nar jag kommer hem.
.
.
Har kanske fatt en egen lagenhet far tacka Bea for att hon hjalpte mig med den. Tack Bettan du ar bast.
An sa lange sa alskar jag New York. Det ar lite annorlunda an vad jag trodde om det men jag skulle helt klart kunna bo har. Dock tror jag at jag hade varit en plus size har so alla andra. Dom har alldeles for goda kakor=) Mee love!
En annan sak jag har fatt hora ar att dom ar jatte harda med leg men jag glomde mitt leg hemma men fick anda dricka ol. Jag kanske ska ta det som att jag ser aldre ut har i New york. Jag borjar kanske bli gamal? har jag fatt nagra gra hartra an? damn maste nastan springa och kolla i speglen.
.
.
Nej far blogga mer imorgon imorgon eller nagon annan dag snart 
Pusss 

Kommentarer
Postat av: queenB

"Tack Bettan du ar bast"

tell me something I already didn't know!

2010-09-10 @ 11:31:02
Postat av: Lorena

haha din jäkel vad ni måste ha det bra!! tänk lite på mig när du går förbi skyltfönsterna vid forever 21, cent. 21, marcjacobs, topshop, acne- ska jag fortsätta? ;) tänk på mig när ni fikar på starbucks också!1 Hälsa din fina familj från mig!



vart har du fått lägenhet, new york eller sthlm? hoppas NY!

2010-09-10 @ 15:23:24
URL: http://lorenasvensson.blogg.se/
Postat av: sis

Ingen fara, vi är vana vid din dåliga uppdatering.. ;)

2010-09-11 @ 21:32:30
Postat av: bea

Vad har vi sagt om ordet fe..an?! :P forbidden!

Då får du känna hur jag kännt det i 7 jävla dagar i streck!!! "i'm lonely, i mrs. loney"



sök på hitta.se vem som helst i boden så kommer du få höra redig norrländska, jag menar..om du kommer sakna mig för mycket¨:)

2010-09-11 @ 23:03:28
URL: http://ilove-bc.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0