Hemma!

Okej nu är jag hemma från staden som aldrig sover.
Ett inlägg om New York kommer snart eller kanske till helgen med bilder. Yeahy bilder det är ju trots allt ganska ovanligt i denna blogg. Men om jag drar lite kortfattat så är jag några tusen fattigare runt 13-14 tror jag. (tur att mamma ej läser min blogg)Lägenhetn gick btw inte sä jätte bra men det är en annan historia.
.
I alla fall annars har jag tänkt på två saker.
1. Borde det inte vara lättre att pusha finnar under vatten där det redan finns ett tryck?
2. På vissa taxi bilar står det du är vad du åker. Vad menas med det? Är jag en taxi när jag åker taxi eller är jag en tax då? Eller är jag bara dum som betalar mer för att åka taxi än vad buss eller tunnelbanan hade gjort?
.
.
Nej nu ska jag duscha och trimma mitt skägg=)
xxx
Jonniehj

Kommentarer
Postat av: Lorena

jag vill se bilder!!

2010-09-14 @ 14:12:52
URL: http://lorenasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0