Bye Bye Mission Shoes Hello Mission Dog!

Det hela började med att Marcus på mitt jobb berättade att han och hans flickvän hade köpt hund.
Jag vill också tänkte jag men va fan jag har inte ens en egen lägenhet så vad ska jag med en egen hund?
Så mina offer för att skaffa en hund Mamma och Pappa.
Pappa behövde jag inte gör mycket för att övertala men det gick till ungefär så här.
(J=Jonnie, B= Pappa Bo)
J-Hej Pappa hur är läget?
B-Bra sj då?
J-Jo det är bara bra.
Vad hittar du och mamma på då?
B-Nej jag är ensam hemma
J-Nämen oj det visste jag inte(hell yeah att jag visste) känns det inte lite ensamt?
B-Jo lite kanske.
J-Ska ni inte skaffa en hund då?
B-Jaa varför inte men din mamma skulle inte vilja ha en.
J-Skulle du kunna offra dina fiskar för en hund?
B-Nää tror inte det
J-Tönt!
BNej men jag vill ha mina fiskar
J-Tönt!
B-Nej men jag gillar dom
J-Tönt Bo! Okej ge mig en vecka sätt sedan in 1500 på mitt konto så är det fixat så hoppas vi att du får en und glömer fiskarna så att dom dör!
(sedan hörde jag bara tårar)
.
.
Så mitt misson imorgon är att övertala mamma
Plan B åka hem till Växjö och köra mina Puppie eyes pås Mamma för att övertala henne!
Wish me good luck!
.
Tror ni mamma kan motstå dessa ögon?

Kommentarer
Postat av: bea

nää så gulligt, har du downsyndrome?

2010-09-20 @ 23:56:01
URL: http://ilove-bc.blogspot.com
Postat av: Anonym

jaaa köp en hund =)

2010-09-24 @ 23:36:36
URL: http://lorenasvensson.blogg.se/
Postat av: idaaa hammarström

hahhahahahahahahhahaha

2010-10-18 @ 13:49:42
URL: http://comedianforprez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0