No one fucks with my moma!

Jag tycker verkligen att min mamma är hur rolig som helst!
Om jag skulle jämföra henne med någon så skulle det vara Gabrielle Solis i Desperate Housewives.
Hon är snygg och fräck och okej hon ligger inte med vår trädgårdsmästare men det är nog för att vi inte har någon. Hon fick ju även två feta små flickor (som idag är två fagra kvinnor). Hon låter inte heller någon att behandla henne fel och försöker någon med det ångrar den sig innerligt.
Hon är Kvinna som jag skulle säga att du inte vill göra arg. Speciellt inte när hon är i klimakteriet!
Så nu försöker jag fixa att alla som fuckar med mig fuckar med min mamma!

Kommentarer
Postat av: Anonym

En viss pb vet inte vem han muckar med helt enkelt ;p haha

2010-10-28 @ 22:00:32
Postat av: Anonym

/bc

2010-10-28 @ 22:02:09
Postat av: Anonym

/bc

2010-10-28 @ 22:02:36
Postat av: sis

haha, du räddar dig själv genom att skriva att det idag är 2 fagra kvinnor :)

2010-10-29 @ 10:39:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0