Musarm!

Vi alla vet väl vad en runkararm är.
Men tydligen är det inte alla som vet vad det är!
.
Vi tar det från början. Jag pratade med Jennie igår. Då berättade hon trodde att hon hade fått musarm. Men det var inte det roliga!
Jennie hade sagt samma sak till mig som hon sa till en vän. Men hon det hon trodde var mus arm var att något helt annat.
Min reaktion var att jag sa att det fanns andra möss som man kan köpa så att det blir lättare för armen.
Hennes Kompis reaktion var Va får du inget sex?! du har ju för fan pojkvän!
Stackars dig Jennie.
.
Det roligaste var att Jennie inte berättade för sin vän vad en musarm egentligen är!
.
Sedan en anna rolig sak som har hänt är att när jag ringde Jennie från Pappas  mobil. Då står det Jönköpings Jennie. Hur opersonligt är inte det?! Sedan för att kolla så tittade jag på Jossans namn och då står det Stockholms Jossan. Damn tänkte jag men sedan var jag ju tvungen att titta på mitt namn och där stod det Jonnie! Yeahy Jag måste ju bara vara Pappas favorit barn. Kan kan sluta muta honom nu. En mindre på mutningslistan bara typ 15kvar=)
.
Nu tittar jag på Desperate Housewives och det jag kan säga är att Juanita om du inte vore så ung hade jag gift mig med dig! Du är fan det roligaste som finns=)

Kommentarer
Postat av: bcccccccccccccccccc

fast det är ju ingen annan än jag och du som slänger ur oss det titt som tätt..När bella sa våtmarks-ordet igår var däremot BÄST! Snart så, då kommer alla prata som vi!! VICTORY! MOhahahaha ;)

2010-10-27 @ 10:39:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0