Lasermannen!

Okej ni som har missat att det finns en som åker runt och i skåne skjuter mot utläningar samt mot deras hus!
.
Imorse kom jag på att damn jag ser ju utländsk ut. Han kommer säkert till Stockholm för att här finns det mer folk.
Jag vågade knappt gå ut till pendlen. Jag stod mellan valet på att jag skulle färga mitt hår blont men kom sedan på att fan den näsan lurar ingen! Så jag tog steget och gick ändå. Det första jag såg var en som såg ut precis som jag. Brunt hår och bruna ögon och då kom jag på att jag är ju trots allt i Södertälje och sanolikheten till att han väljer mig är typ en på 10000. Så nu går jag säkert på gatorna. En stund till i alla fall tills flytten går till Kungsholmen. Där är jag inte lika säker! Damn kanske ska stanna här ändå!

Kommentarer
Postat av: Kattis

Du flyttar?? Till eget?? puss

2010-10-26 @ 11:20:44
URL: http://gonetochina.blogg.se/
Postat av: bajja

Men äntligen en kommentar! Ren och skär lycka! :P

Nej, sebbe är också bitter..men han förstår inte dina skämt som jag gör..och han låter dig inte kalla honom fula saker utan att bli ledsen! Så för att göra en lång historia kortare, jag är den roligaste du kan jobba med, alla andra är skit! :P

2010-10-26 @ 21:09:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0