Dålig Uppdate!

Jag ber om ursäkt för dålig uppdate den senaste veckan men jag ska kämpa in i det innersta på att den ska bli bättre och att de roliga ska komma tillbaka=)
.
Det som hänt i helgen
. Jag undrade varför jag inte blev full och ser Jysse vara dyngrak och förstår då vart alkohol tagit vägen=)
.
.Fjäskat som fan för min farfar för att komma tillbaka som en utav hans favoriter sedan mitt lilla sned steg med att lyckas bli redlös på min kusin bröllop. Nu är det bara Jennie som ligger före men det är för att du har världens finaste rumpa! Dock mitt steg två är att köpa hans kärlek. Kvinnor eller cd-skivor får se vad det blir.
.
.Blivit mobbad utav min Pappa pga att jag inte har en smart/toch mobil. Pappa det är jag som är mobbaren i familjen håll dig borta från min plats och åtegå till att vara en tönt. Snälla!!
.
.Kommit på att ganska många Växjöbor är otrevliga. Inte ens försök till fakesmile här inte.
.
.Mobbat Jennie lite för hennes grannar.
.
Tittat på när syrianska gick upp till Allsvenskan. Skönt att säsongen är över nu slipper jag titta på sport ett bra tag framöver. Grattis Denis kommentartorn verkade digga dig en hel del.
.
.Särkrat min plats som Mammas favorit barn! Nu är inte hunden allt för långt borta!
.
.Träffat alla kämpefina vänner. Tar nästa vännerskara till Jul!
.
.Impat med den lilla Norrländskan jag har. Även den utländska pojken på förfesten bliv impad!
.
.Skrattat ut hur ful jag var på gamla bilder:P Tur att utvecklingen går frammåt!
.
.Inte haft någon täckning, både skönt och inte men mammas och pappas räkning blev lite höjd denna månad. Sorry
.
Nej det var allt från Växjö nu bär det sig av till Elstockholm and Home=)
Hör förhoppningsvis ganska snart!
Här kommer en gammal bild på mig och Cat=)
Fan vilken frilla ändå och man ser vad mina näsa ser ut som. En mörk Snopp!

Kommentarer
Postat av: bea

"Impat med den lilla Norrländskan jag har. Även den utländska pojken på förfesten bliv impad!"



hahaha

2010-10-24 @ 19:20:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0