10 saker jag gillar med min mustach.

Gillar ändå min nya mustach!
Den kan man ha till så mycket!
1. Den samlar upp allt snor så att det inte rinner ner till munnen. (Dock får jag försöka få mer i mitten.
2. Man kan hitta små matrester i den när man är hungrig.
3. Om man fryser om näsan kan man trycka ner den i mustachen (Om man har en stor som jag).
4. Man kan schamponera den så att man alltid känner lukten utav nyduschat.
5. Om har en finne vid min näsa kan man lätt dölja den med mustachen.
6. Den tar bort fokusen från näsan
7.  Skryta om att man har blivit man.
8. Man kan skapa olika frisyr med den så att man inte tröttnar på sitt ansikte.
9. Man kan komma med bortförklaring när man köpt nya kläder att do man inte hade passade inte med mustachen.
10. Man känner sig aldrig ensam med en mustach!
.
SKulle kunna komma på ännu fler men tror det räcker med det för idag!
Over and out!

Kommentarer
Postat av: Soffan med de stora brösten

Saknar dig,.. Sen glömde jag lägga in ditt nya nr och har typ dina 133 gamla nr så ring mig någon dag :)) puss på hemorojdskinkan

2010-10-30 @ 23:44:41
Postat av: Ida

Hahahah har säkert garvat åt detta inlägget i tio minuter :) och de när du rigde din farfar!! Skön!!

2010-11-17 @ 22:48:49
URL: http://comedianforprez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0