Träning och naglar!

Idag när jag var på gymmet så tror jag att det var idag ska bara dom som är jätte vältränade och Jonnie tränar dag.
Jag menar alla hade biffiga muskler kvinnor och män.
Men sedan plötsligt så hittade jag en som vara lika slank som mig, han var dock typ 65.
Men det gjorde inget min plan var att jag skulle hålla mig nära honom så att de skulle titta och döma honom istället för mig.
Dock såg jag en snubbe som jag tror fler kollade in och skrattade åt. Han tränade i jeans och en tjocktröja!
Vem tränar i jeans och en tjocktröja?
Eftersom jag var minst på storleken så tränade jag i två timmar och var den sista som lämnade byggnade.
Det var första gången det hände tror jag.
.
Sedan har jag tänkt på en sak. Hur klippte man sina tå naglar när det inte fanns en sax? Jag tror dom bet på naglar på händerna men hur gjorde dom med tårna.
jag kan tänka mig att i japan så annvände som sina samuraj svärd men här i norden?!
och hur rensade dom sin öron? Satt dom och bet på varandras tånaglar och slickade varandra i öronen?
Thank god för nagelsaxen och topsen!
Nej nu ska jag titta på film
Trevlig helg allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0