Ölbowling

Okej i helgen så körde vi ölbowling. Jag kommer inte ihåg så mycket ifrån det emn lite i allafall. Manspelar i lag och varje bana är ett lag sedan så tävlar man mot varandra. Inget jag kan rekomendera om man satsar på att vinna. För att ju längre man spelar desto sämre blir man. Jag vet inte riktigt hur ölen kom in emn det var aldrig tomt med öl. Jag gjorde i alla fall en strike dock på fel bana men det räknas ändå. Men man kunde vinna ett presentkort också om en gul kägla var i mitten och man gjorde en strike så fick man en gratis öl. Om man räknar antal öl vi fick så borde vi vunnit men tittar man poäng nej då förlorade vi ganska stort!
.
.
När man äter så har man gaffeln i vänsterhanden och kniven o höger om man äter med båda händerna vill säga men hur är det då emd vänsterhänta har dom också det så eller byter dom hand?


Kommentarer
Postat av: bis sis

Vet inte vilket lag du var med i, men mitt var grymt ;)btw så äter jag som vänsterhänta gör :D

2010-11-21 @ 20:46:42
Postat av: Lina

Jag äter då med gaffeln i högerhand och kniv i vänster,men jag är inte vänsterhänt.Hur förklarar du det?:P

2010-11-23 @ 21:45:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0