Mina systrar!

Mina två systrar är det bästa som finns. Dom är mina absolut bästa vänner. Dom är ganska roliga också dock kommer dom aldrig upp i min nivå.
.
Idag när jag pratade med Jossan så sa hon åhh jag längtar
Då frågade jag ah tills jag kommer upp för vi inte har setts på nästan 2 veckor?
Svaret blev Är du dum eller tills min iphone kommer!
Jaha tack för det
.
Om vi nu tar Jennie idag när vi stod och tittade på vilken hårfärg vi skulle välja till henne.
Jonnie vilken hårfärg ska jag ta? ska jag at en med lite rödbrun?
Jag- Är du dum eller?
jennie- ja du har rätt rött är ganska fult!
Brevid henne när hon säger det här står det en rödhårig kvinna som blänger skit surt på Jennie och går därifrån!
Jag skrattar, jennie fattar inte varför!
.
Det vara llt om mina systrar idag:)

Kommentarer
Postat av: Ronja

Åhh vilket fint inlägg, väldigt sammanhängande för en gångs skull :P



(skrivet från min iphone)

2010-11-18 @ 23:59:35
URL: http://Ilove-bc.blogspot.com
Postat av: Lill sis

jag längtar faktiskt efter dig oxå......o det bästa är att du hinner komma innan iphonen=)



LOVE U!!!!



PUSSS

2010-11-19 @ 23:30:34
URL: http://jonniehj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0