Käka krita.

Harry Potter var riktigt bra.
Medan vi väntade på att den skulle börja så satt Bea(slipper man aldrig den bruden eller) och pekade ut alla kändisar. Jag satt och försökte komma på namnen på dom. Men i norrland finns inte så mycket att göra men Veckans n u finns tydligen där:P
.
Sedan som vanligt har jag en fundering. När man var jätte liten när whiteboard tavlorna i skolan inte hade slagit igenom riktigt( eller kanske bara var Braås skola som inte ha det råd med det nya och morderna) så fanns det  blackboards och till dom hade man vita kritor. Det sas att om man käkade kritorna skulle man få en jätte rolig röst typ som med ballonger. Jag vet att jag försökte det en massa gånger men det fungerade aldrig. Kommer även ihåg att min lärare frågade vart kritorna hade tagit vägen om det var någon som hade stulit dom. Nej dom låg bara i Jonnies mage. Kanske också därför jag blev lite tjock några år senare och kanske var det när whiteboarden kom som jag gick ner. Jag som alltid trott det var för att jag växte så mycket.
.
Jag tycker det kan vara så konstigt när jag skriver för jag kommer på så mycket nytt, kanske är lite tankspritt ändå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0