har du druckit något?

Varje söndag eller måndag brukar jag fråga Jennie om hon har druckit. Idag frågade hon varför jag frågar henne det. Var det för att jag inte kan hålla koll på hennes alkohol intag lika mycket som  jag kunde innan undrade hon.
Svaret på hennes fråga var nej Jennie det är det inte, utan det är så jag kan märka om det kanske ska ploppa ut en unge. Jag vill bli morbror tror jag skulle vara en grym sådan. Känn ingen press eller så men det blir mitt nya mission. Annars kanske jag gör som Virginia gjorde i sunset beach att du blir besprutad med en sådan sak som man fyller en kalkon med. Btw hur fick hon tack i spermier någon som kommer ihåg?
.
Annars är det fars dag så Grattis världens bästa pappa som precis har gjort en operation (tror egentligen att det var en skönhetsoperation!
over and out

Kommentarer
Postat av: b

åhh sunset beach <3

2010-11-14 @ 13:02:04
URL: http://ilove-bc.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0