Dikter

Ibland går det upp och ibland går det ner, det är så allt fungerar tror jag. Det är ganska mycket som händer här just  nu!
.
.
Kände att jag började bli djup så började jag tänka på att vara djup är för mig att vara estetisk. Sedan kom jag på mig själv att esteter förknippar jag med dikter och det fick mig att tänka på hur märkliga dikter egentligen överlag är. En dikt behöver inte ens sitta ihop eller ha en samhörighet . Den kan bara bestå utav en massa ord som man får tolka hur man vill.
Nej jag tror inte att jag är särskilt förtjust i dikter.
Men betyder det att jag inte är förtjust i esteter? Nej jag tror inte det.
Nej kan försöka mig på en dikt.
En katt
Ett lasersvärd, ett grönt lasersvärd.
En rosa näsa.
Oj
Oj
Nu gick det vilt till!
.
Nej tror dock ej att jag har någon karriär i dikter. Eller kanske. Jag kanske ska börja med dagens dikt. Men i alla fall så tror jag att jag inte har någon särskild uppfattning om esteter men om dikter.

Kommentarer
Postat av: b

så du lever!? :) fjuh

2010-11-03 @ 22:35:58
Postat av: b sis

Dikter är inte vår grej, tycker vi kör med julklappsrim istället :)

Fast du kanske inte kan fira med oss ändå?? :( Blir Snyft snyft agagag Blir sur bara jag tänker på det..

2010-11-04 @ 13:00:46
Postat av: cruella

ibland är det jobbigt, mem efter regn kommer solsken :)

2010-11-04 @ 13:01:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0