blind hund!

I samtal med Sara J så kom vi på en fråga.
Blinda har ju ledhundar. När dom är ute med hundarna och hunden ska bajsa hur tar dom då upp bajsen? Och hur vet dom om hunden ska kissa eller bajsa? (gäller kvinnohundar)
.
Annars så har pappa opererat sig. Dagen innan han skulle operera sig så ringde jag honom.
Hej pappa Bo hur är läget?
- Jo det är bra.
-är du nervös?
-Nej det är jag inte.
-Jo lite kom igen!
-nej det är jag inte
-Men tönt bo du är visst nervös
_nej sa jag ju
-okej men rädd då?
- Nej jag är inte rädd heller
- Du är för rädd för att erkänna att duj är rädd
- Men sluta
-aja lycka till i alla fall Pussy!
-Men det var ju ett snällt lycka till
-Ahh hörs imorgon!
.
Dagen efter kunde han inte prata. Jag tror för att han grät så mycket innan operationen, hans bortförklaring är att det var för att dom opererade i hans hals och näsa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0