Sex & the City and my mommy!

Hejj var ett tag sen again!
Sorry ska bli bättre på att blogga hoppas jag eller jag ska försöka!
Härdan efter ska jag be varje kväll på att lyckas med bloggen=P
I alla fall ska jag på förhandsvisningen av sex and the city idag. Kanske inte min favorit film direkt men gratis bio är alltid kul!
Jag tänkte på en sak idag när jag duschade schampo som är för färgat hår är väl för att bevara färgen i håret?
Men vad händer då om man hr mörkt hår och sedan färgar det ljusare får man tillbaka sitt ljusare mörkare hår om man inte använder det eller vad har det för mening?
Jag menar jag fattar ju att om man har ljust hår och färgar det mörkare så kan färgen åka ur och det blir öjusare igen men tvärtom? Vet inte om jag köper det riktigt!
En annan sak jag funderat över men fått svar på är Arlas herrgårds ost står det att den var en ren och nötaktig smak. Vad menade dom med ren? Ren som inte smutsig eller ren som ren. Man kunde ringa dom så det gjorde jag.
Jag fick i alla fall svaret att det var ren som inte smutsigt dom menade men vad menar man då med ren smak? det fick jag inte svaret på men jag sa till kvinnan i telefonen att dom skulle vara lite tydligare härdan efter men tror inte att dom bryr sig om det!
Var även hemma över helgen plus lite och träffade min föräldrar. Dom skulle på bröllop så när dom ändå var uppklädda tog jag lite kort och det jag kan säga är att min mamma är Damn Hot här kommer ett bildbevis!
Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0