Möte med Chefen!

heeej=)
Idag har jag haft möte med min Chef!
Det gick kanon! SKa gå tillbaka på min gamla tjänst på Hemmakväll för att sedan få min egna butik i juni=) yeahy!
Det bästa med att bli butikschef är att jag får ringa för hur mycket jag vill och ha på mobilen på jobbet! Även att jag får en ny mobil när min gamla som jag köpte i Thailand är en blå mobil med nallekaniner eller nallebjörnar på!
Jag såg en riktigt bra film igår som hette Brother med Natalie Portman, Jake Gyllenhall och Tobey Maguire igår den var riktigt bra!
Ha det bra så länge Pussss kommer en bild från förra året när jag var i Australien=).

Kommentarer
Postat av: idaaa hammarström

NIIIIIIIIICE , jag är stolt över dig !!!!!!!!!!!!!!!

2010-05-03 @ 20:16:18
URL: http://comedian.blogg.se/
Postat av: Amila

Jag är stolt över dig Jonnie :) Lycka till med allt. kram Amila

2010-05-03 @ 22:54:43
URL: http://amilahe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0