Äckel Päckel!

Yellow!
Hoppas allt är bra! Hos mig är et bra men fick en liten chock idag!
Min dag började bra sov hos Denis och Jossan. Vaknade käkade frukost och sträck kollade sedan på How I meet you mother, vilket är hur bra som helst! Skulle sedan åka in till stan tog pendeltåget allt var fortfarande okej men sedan från ingenstans kom han! Han med dom äckliga benen. Jag menar killen hade sår över hela benen och hade shorts! För det första har man så fula och äckliga ben så har man inte shorts och går och showar dom! Det var inte ens shorts varmt ute! Om man nu skulle vara tvungen att ha shorts ta på dig plåster eller fondation! För det andra gå och kolla upp det att det inte smittar och ha en skylt på dig där det står smittar ej men jag är ledsen att jag äcklar dig=(  För det tredje om du nu har sådana äckliga utslag sitt inte och grov hångla med din flickvän vilket också är ganska äckligt på ett tåg så att du drar till dig ännu mer uppmärksamhet! Om du nu skulle vara tvungen att göra alla dessa saker snälla nästa gång ha på dig en papperspåse över huvudet med ett hål för munnen och ögonen kanske jag skulle tycka att du vore lite rolig!
Bara för att ni ska se hur äckligt det var tog jag ett kort så kan ni se själva!
Annars idag hart jag träffat Kattis som hade halv 8 hos mig och eftersom jag ej har en egen lägenhet så körde vi halv 8 hos Jennie & Christian. Kom även på att jag inte jobbar mer med Bea vilket kommer bli skit tråkigt för att jag hade verkligen time of my life med henne men får ringa henne varje dag nu när vi ändå Jobbar samma tider=)
Försök att ej spy till bilden Pusssss

Kommentarer
Postat av: bettan

vomit

2010-05-28 @ 08:57:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0