Bye bye Vietnam!

Nu ar Vi i Ho Chimin City Again! Men Vi drar har fran imorgon med flyg till Bangkok dar det ska vara massprostester. Jag hoppas inte dom forstor  min planerade shopping! Da blir jag rikigt sur och far i sa fall forsoka fixa en massprotest mot massprotesterna. Bara jag far shoppa lite sa blir jag i alla fall nojd!

Just det vi var pa en vattenpark/ Nojesfalt i Nah trang och da hittade jag lite pengar sa lite tur har vi i alla fall haft=P I Nah trang sa fanns aven varldens finnaste strand enligt mig. Det anda som fattades var tva hula hula kvinnor som flaktade medan jag lag och solade. Kunde ocksa varit en egyptisk kvinna som matade mig med vindruvor.  Soffans Stygn ar nu mera ett minne blott och istallet5 sa ar det 4 sar som snart kommer bli ett fult arr.

Om vi ska ta och prata lite om den Vietnamesiska trafiken igen sa kan jag saga att har kor man mot rott, bara man tutar sa far man kora hur man vill och at vilket hall i vilken fil som helst. Enkelriktat existerar ej. Sa farfar du skulle vara en utmarkt chaffor har=)

En annan sak som jag funderar over just nu ar om har med ett a med en prick over sa Har. Jag som har ganska smala armar muskolosa men fortfarande smala armar, om jag skulle ga upp i vikt eller om jag skulle fa lite mer muskler skulle det da bildas mer har pa mina armar eller skulle det har jag har nu pa mina armar fordela sig? snalla kan ingen ge mig ett svar!

Kommer inte pa sa mycket mer att skriva just nu sa skriver lite mer nar jag kommer till thailand!

Ha det sa bra sa lange puss&kram Jonniehj=) eller Jonnijonare som faster Anita brukar saga!

Kommentarer
Postat av: Cruella

Hej Plutt! Hur går det med bilderna på bloggen egentligen? Tycker det suger..

Verkar iallafall inte som att dte går ngn nöd på er :)

Njut njut njut. puss

2010-03-14 @ 13:48:39
Postat av: kattis

haha! Du skriver som en kratta så jag fattar inte ens din fråga.. Men hörru har ni varit med och kastat blod än? Eventuellt själv bidragit kanske;)

2010-03-16 @ 14:51:53
URL: http://myravishingworld.blogspot.com
Postat av: Juantia!

Hej min lilla korv nisse!

Tycker det är dags för lite rolig läsning igen på bloggen=)....och det där med bilderna har jag givit upp för länge sen!

älskar dig mest,

pusss

2010-03-17 @ 11:02:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0