Simmat med Könshår?

I morse stod klockan på 06.20. Då gick jag upp för att simma.
06.35 stod jag där redo att be ge mig i vattnet.
Jag tittade rakt fram på den största bassängen som fanns. Den var fullproppad med
kvinnor och män med kroppar att dö för som simmade som elitsimmare
allihop. Jag tittade till mitt vänster där var det en lite större dam som simmade.
Hon simmade i alla fall i min liga. Jag övertalade Jennie att vi skulle simma där
eftersom det var mer utrymme där. Medan vi simmade i poolen så kom det mer och mer folk.
De flesta hade killer boddies så dom fortsatte till elitpoolen. Sedan började det komma en massa
gamlingar och dom valde självklart vår pool. Men det fanns ju plats så det spelade ingen roll.
Sedan kom jag att tänka på en sak som jag hört nämligen om man simmar i en timme så har man ca fått i sig 1,5dl urin. Eftersom jag simmade gamlingar så tror jag att jag fick i mig 3dl särskilt så mycket vatten som jag får i mig när jag simmar. Efter ett tag, typ 5min var jag död men fortsatte ändå. Efter 45min så kom det ett hårstrå mot mig. Ett mörkt krulligt hår! Jag såg det och jag svär nästan på att jag hörde hajen musik medan det kom närmre och närmre.
Jag regerade inte först,  jag tänkte att det kunde varit mitt hår eftersom jag har mörkt lite lockigt hår!
Sedan slog det mig kunde det ha varit ett mörkt krulligt hår från någons nedre region sedan slog andra tanken mig, kunde det vara ett hår från en en gammals person nedre del?????!
Och det fick mig att fundera byter man färg över allt på kroppen samtidigt när man blir äldre? eller början man längst upp och sen går det neråt? eller kan man ha två olika färger?
Sen hade en timme gått jag tänkte inte mer på det utan gick och duschade.
Sedan åt jag frukost med Jennie. Gick hem tittade på Alice i underlandet, en bra välgjord film. Pausade lagade mat till mig och Jennie. Satt nere på gården och åt med Jennie sen så gick upp diskade. Svarade i telefonen typ 1000gånger och sedan mer Alice. Nu är jag klar och ska snart börja göra i ordning mig för jobb=)
Skriver väl sen
Pusss

Kommentarer
Postat av: får

Alltså detta toppar faan alla dina äckliga inlägg :P Först att du svalt en massa gamlingars urin OCH att du nästan käkade någons pubis!?! Fick faan kvälvningar :P Keep up the good work!



ps. du är INTE tjock! (riktig kompis)

2010-06-29 @ 21:08:18
URL: http://ilove-bc.blogspot.com
Postat av: Lollo

haha =)

2010-06-29 @ 22:11:37
URL: http://http:/
Postat av: DJI

Hahaha... Ibland borde man inte tänka så mkt Jonnie, särskilt inte på det där med urinen! Fyy!! Jag gillar bilden, saknar det varma :D

2010-07-01 @ 11:39:58
Postat av: lucke

tjena! Allt bra idag? :P

2010-07-01 @ 11:57:37
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: Adam

Hej! Jag är en ny bloggare och skulle bli glad om du komma och tittade på mig blogg och kanske ge en fedback!!

2010-07-01 @ 12:04:11
URL: http://dunderadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0