On my mind right now!

Heeej!
Jag har ganska mycket på hjärnan just nu!
Först vill jag bara berätta att jag fått Vip biljetter till Twilight eventet=) Ass nice, ska gå med jobbet dit
En annan ganska rolig sak men lite tragisk är att jag numera kan känna skillnaden mellan Plopp och Center. får väl bli mitt nya party trick!
Det jag har funderat över annars lyder Om man rakar sig någonstans på kroppen där man har hår så växer det ju ut mer och man får grövre hårstrån. Varför kan man inte då om man har finare hår typ (tunnhårig) raka sig flera gånger så att de hårstråna man har blir tjockare och fler? Skulle inte det fungera?
Sen är det en annan sak! Jag kan tycka det är okej att det luktar kiss i bland bland tunnelbanan men va fan härom dagen luktade det bajs! Jag menar vem fan bajsar på en tunnelbanestation? Hur torkar man sig? Går man ner dit släpper en klick och sen tar tåget vidare när man luktar bajs eller går man ner dit när man är å stan och är nödig och sen går upp igen för att shoppa vidare? Inte okej!
Annars är allt bara kanon med mig! Lite trött men vem är inte det?
Nää får bli allt för idag!
Pusssss

Kommentarer
Postat av: bäste-bc

Mina tankar om dina tankar:

1. ass nice (sjärt bra?)

2. plopp vs. center. Sjukt skeptisk till att det verkligen är sant. Som sagt, upp till bevis! :)

3. jag håller med ang rakningen.

4. var det på gullmars? och jag kan tänka mig att de personer som skiter på tunnelbanestationer torkar sig med glasspapper alternativt gamla servetter. Mkt ofräscht.



Jag tackar för mig. puss hej :)

2010-06-19 @ 02:41:52
URL: http://ilove-bc.blogspot.com
Postat av: Jonnie

1. stjärt bra är ett riktigt bra uttryck

2 Testa mig och jag kommer att lyckas

3 Thanks

4 Nej det var på söder. Du får tänka på att jag är uppväxt på landet så jag är ju van vid stank med detta damn girl vad det luktade

2010-06-19 @ 21:28:04
URL: http://jonniehj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0