Näsor och Twilight saga

God morgon!
Vad händer idag?
Idag ska jag jobba och sen ska jag på Twilight-saga event! Ska Bli roligt sen blir det väl kanske en öl med jobbet.
En sak som jag har funderat på ganska länge är jag som har en liten större näsa än en medel Svensson borde ju få plats med mer snor i min näsa. Och om jag då även har större näsborrar så borde jag få större snorkråkor. Men smakar mitt snor annorlunda än någon annans och luktar snor något? jag menar mitt snor är borde ju inte lukta samma som någon annans. Jag tror att mitt snor är luktfritt för att jag har det i min näsa jag vänjer mig vid lukten men skulle jag ha någons annans snor i min näsa så tror jag att det skulle lukta! Jag kan ibland när jag nyser känna en doft som jag inte annars brukar känna men kan det vara för att jag just har en större näsa så att jag har mer snor som samlas och därför känner den lukten? Och borde inte dom som har större näsor också kunna känna lukt bättre?


Kommentarer
Postat av: bää

Hahaha, alltså normala funderingar du har?!?! :P

2010-06-21 @ 09:16:35
URL: http://ilove-bc.blogspot.com
Postat av: Joey

Åhhh....Göran Fridell is back!!!!! Moohahhaha

2010-06-22 @ 08:37:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0