Midsommar!

Nu är det snart midsommar längtar verkligen till det! Egentligen tycker jag att midsommar är överskattat så som nyår och alla de andra högtiderna! En bortförklaring till att supa men vad gör det?=)
I år igen ska jag till Oslo och fira! Förra året var jag där för att Malin låg på sjukhuset för att hon hade blivit påkörd utav en motorcykel! Malins kommentar var "förlåt om jag inte är så rolig det är ju trots allt midsommar". Min kommentar var Hell no att du får ta det som en ursäkt till varför du inte dricker! Okej den var väl inte riktigt så utan mer Thank god you are alive!
I alla fall förra året så blev det lite besök på sjukhuset och Malin delade rum med en riktig bitter fitta men snäll och fjäskis som jag är så bjöd jag Bf:en på en tårtbit hon tog i mot den och frågade om jag hade lagt gift i den. Jag tänkte I wish!
Midsommaren blev riktigt bra trots att Malin låg på sjukhuset. En kväll slutade med att jag fick för mig att Malin behövde en grön kundvagn när hon kom hem från sjukhuset. Så jag övertalade Tesse när vi var på väg hem från krogen att vi skulle bära upp den kundvagnen jag fick tag i till deras våning (4:e våningen)
Så när hon kom hem från sjukhuset så tada stod den där. Just det glömde säga att Malin delade då lägenhet med två andra tjej kompisar. Dom märkte den när jag och Tesse hade åkt hem för dom sov inte hemma medan vi sov där!
Vi får se hur Midsommar slutar detta året när Malin är uppe på sina ben och jag och Tesse är tillbaka dena gången med fler personer=)
Pusssss

Kommentarer
Postat av: bäste-bc

TVÅ INLÄGG PÅ SAMMA DAG!?!?! bloggtoppen nästa :P

2010-06-19 @ 02:44:15
URL: http://ilove-bc.blogspot.com
Postat av: Bää

Så du ska alltså smygflytta in här? =P

Till vårt försvar så kollar vi nästan aldrig på tv, bara film eller streamar från nätet och då vi har varsin data så klarar vi oss utmärkt utan tv i 2månader :) Sen bor lilla chellig 3min härifrån. Vi stormar hennes lägenhet om det skulle va nå megabra på tv :P

2010-06-19 @ 12:02:56
URL: http://ilove-bc.blogspot.com
Postat av: tesse

HAHAHHAHAHAAH......

Du och jag , midsommar I´m loving it som de säger i mcdonalsreklamerna

Puss

2010-06-21 @ 15:44:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0