Me and my pimples!

Jag vet inte vad som har hänt men jag har fått fyra riktigt stora finnar!
Dom är riktigt äckliga! Jag som nästan aldrig har finnar. Vill nästan ta mitt liv för att dom är så äckliga. När jag ser mig själv i spegeln blir jag nästan rädd! Inte konstigt att folk har tittat snett på mig hela dagen!
Vem kom egentligen på att döpa dom till finnar? Var det för att man inte tyckte om det finska folket? Jag menar finnar är ju inte vita som finskorna är. Dom är ju röda och sen blir dom gula så jag hade nog mer kallat dom Indianer eller Asiater. Vilka är gula och röda? JO en förkyld japan! Jag menar en japan är röd, ful, gul och ingen tycker om den! Bra där Jonnie där fick vi namnet!  Har btw precis kommit hem från jobbet!
Pussss

Kommentarer
Postat av: bää

än så länge litar jag å dig, allt hänger på pepperonisarna nu! :P



Den har jag skickat i ett "fanbrev" till taylor! vill ta ner han på jorden lite..

2010-06-30 @ 14:51:50
URL: http://ilove-bc.blogspot.com
Postat av: Anonym

..

2010-06-30 @ 15:03:45
Postat av: Sara

Vilka fördomar du har :P

2010-07-01 @ 11:36:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0