Kakor, Fotboll, fotboll, Morsan, True blood = en perfekt söndag

Heej!
Idag är det Söndag eller snart var det Söndag!
Jag har gjort massor men egentligen ingenting!
Dagen började med att jag vaknade klev upp i sängen gick och handlade frukost med Jossan.
Käkade frukost började titta lite True blood vilket är sooo Good och sedan How I met you mother even better! (thanx Bettan) Sedan kom Cruella och Christian hit. För er som inte vet så är Cruella=Jennie. Jag och Jossan gav hennes det smeknamnet på henne under hennes uppväxt (tonår). Sedan Lagade jag och Jossan mat Christian och Jennie satt och tittade på tv. Vi käkade och sedan för att kolla på Denis när han spelade mot Hammarby idag! Sedan åkte vi hem skilldes med Cruella och Chris över en het diskussion. Sedan bakade jag lite kakor köpte mjölk och nu så käkar jag kakor dricker mjölk och ska snart titta lite mer på Morsan( how i met your mother ).

Kommentarer
Postat av: bää

du är välkommen!

2010-06-21 @ 09:17:09
URL: http://ilove-bc.blogspot.com
Postat av: Big sis

Det är fult att ljuga... Jag hjälpte visst till med maten!

2010-08-02 @ 13:19:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0