Ben, Jerry jag och morsan såklart!

Yellow!
Om vi börjar med igår!
Twilight grejen var sådär. Egentligen inget att hänga i granen men idag så är nog 8.000 unga tjejer och en och kanske 5 killar hesa och har ingen röst för att de skrek som fan! Sen i alla fall så stack vi på lite afterwork! Slutade riktigt lyckade och alla tog nå någon mer öl än vad som var väntat. Och eftersom jag numera är chef så måste jag visa ungdomarna vart skåpet ska stå. Jag lyckades så bra med det att jag nästa (Märk ordet NÄSTAN) inte kom in när vi skulle gå vidare. Damn I´m good!
Idag däremot har jag ej gjort så mycket. Jag mötte upp Jennie för att gå och käka frukost/lunch på Pizza Hut, Sedan drog vi till systemet där Jennie tömde butiken till alkohol till sig och Christian. Sen har det bara var jag mina bästa vänner Ben & Jerry och så morsan. Snart ska jag kila och jobba lite. Märkte även att min trappuppgång har fått två fina flaggor en med Röda korset på och den andra Triss=) Undrar hur dom kom dit=)
Ha det bäst nu Pusss

Kommentarer
Postat av: Den som inte kom in på andra stället :( :P

pizza hut är bläääk!

2010-06-22 @ 15:13:21
Postat av: bää

fel sorts korv tydligen..

Det var ändå hysteriskt att du tappade din kort sak BÅDA gångerna. Och att du var en gangster och drack cider fastän du inte fick :P

2010-06-22 @ 21:47:51
URL: http://ilove-bc.blogspot.com
Postat av: Marcus

Der var typ den roligaste kvällen jag har haft sedan jag flyttade upp, måste snart göra det igen!!!!!

2010-07-19 @ 22:49:57
URL: http://laarseen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0