Eclipse Jobb Oslo!

Oj shit en vecka går snabbt!
Det som har hänt är i alla fall jobbat varit i Oslo och firat midsommar. Jobbat varit på Eclipse!
Om vi börjar med jobbet! Det har varit som vanligt!
Sedan Oslo och midsommar! Det var roligt inte den roligaste midsommar jag har haft men helt klart godkänd!
Sedan Eclipse. Filmen var bra. måste skryta med att jag var en utav de första som såg filmen. Ska nog se den igen för att se hur jag känner andra gången! Blev dock lite besviken med fighten i den!
Sedan har jag en fråga där Kattis dum förklarade mig på men den kommer ändå! Kan man köpa hur mycket sprit som helst på systemet? Jag menar kan jag gå till Systemet och säga hej jag vill köpa allt ni har? Kattis menade på att det är som att fråga Ica hej får jag köpa all er läsk! Jag tycker inte det är samma sak!
En annan sak som jag funderat på innan som är lite äcklig men jag varnar känsliga läsare!
Om man har flottigt har kan man då steka saker i det flottet. Inte för att jag vill göra det men kan man göra det? Skulle det vara möjligt?
Jag har varit hemma i drygt 2månader nu och jag kan säga jag har bara klarat en dag utan att vara onyttig på något sätt! Men nu jävlar ska jag börja bli nyttig igen! Det blir simning imorgon klockan sju! Fråga mig inte varför men det blir bara det!
Aja ska väl dra mig mot sängen om jag ska orka mig upp:P
Pusssss

Kommentarer
Postat av: bää

Men om man ska ta samma jämförelse som din vän Kattis så måste dte ju betyda att man får det, för jag tror inte dom på konsum säger nej till att man får köpa all läsk?



haha du och dina konstiga/äckliga funderingar. Skriv en bok!

2010-06-29 @ 09:16:05
URL: http://ilove-bc.blogspot.com
Postat av: Dji

Jonnie, om det är du som kommer in på systemet så tror jag lätt att du får köpa all sprit!!

2010-07-01 @ 11:41:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0