Bröllop!

Yellow!
Idag är det bröllop och det är väl ingen som kan undgå det? Tycker dock att det har blivit lite för hypat för min del så jag har bestämt mig för att stanna hemma titta på film istället=) Kanske slänger ett öga sen på tv:n för att se hur hon ser ut vår blivande drottning. Jag tycker faktiskt att Victoria är ganska snygg fräsch för sin ålder!
En sak som jag funderade på är hur blir det nu om Victoria och Daniel inte kan får barn? Får dom då adoptera barn? Om dom skulle göra det skulle det barnen då få bli ett tronbarn? Eller skulle något utav Madeleine eller Calle-Philles barn bli det? Och vad skulle hända om Victoria skulle bli lesbisk skulle då det bli två drottningar eller skulle hon vara tvungen att ge upp tronen?
Idag ska Syrran och Denis på Student/ Födelsedag och jag ska vara all by my self och njuta utav att just vara det!
Här är en bild på mig och Jossan från idag när vi tittade på bröllopet.
Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0