Småland!

Heeej!
Med mig och mina finnar/japaner är allt bra. Hoppas att det är det med dig också=)
Idag är jag tillbaka i småland eller i Växjö. Jag åkte ner med Jossan min syster som ändå skulle hem.
Vi gick igenom hennes musik i bilen och slängde det mesta och bestämmde oss för att vi ska fixa ny musik.
När vi kom till Lindköping så såg vi en jätte stor galleria där vi stannade och shoppade lite.
Efter vi stannade så kom vi fram till att jag skulle köra. Det jag kan säga var att det gick väl helt okej tyckte jag. Jag menar jag vet att jag inte är den bästa på att köra bil att jag kör lite inpulsivt och svänger lite häftigt men tycker ändå att det är helt okej bara jag slipper att försöka ta en parkeringsplats! MEn det tyckte tudligen inte Jossan som tyckte att min körning har blivit ännu sämre så hon satte sig bakom ratten och jag fick sitta brevid. Fine by me.

Det är i alla fall skönt att vara hemma lite och bli bortskämd med grillad mat och att slippa diska och göra maten, Me like!


En fråga som kan vara bra att ha till helgen.Om en nykter person skulle köra hem en full person och medan de åker så måste den nykttra chaffören ta av sig sin jacka och ber den fulla personen att hålla i ratten. Är det då rattfylleri? 

Nää nu är det käk hörs senare!
Pusss 

Kommentarer
Postat av: Bää

1. Ja 4st, är det nå fel med det? Mer att älska!

2. Jag vill aldrig åka bil med dig om du överväger att låta en full person hålla ratten då du ska klä av dig i bilen.



Det va allt, HADE

2010-07-03 @ 00:20:30
URL: http://ilove-bc.blogspot.com
Postat av: bea

B L O G G A ! ! ! ! !

Om du känner dig på det torra med ämnen att ta upp kan jag hjälpa dig:

- varför säger man "heads up" då man egentligen borde ducka?

- varför fastnar inte lim i burken?

- kan man gråta under vatten?

- vad ger det att det står "Kan göra dig dåsig" på biverkningar till sömnpiller? Då det är det du vill?!



Du får välja en eller alla:)



Tacka mig sen, puss hej

2010-07-19 @ 21:17:02
URL: http://ilove-bc.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0