Scary!

Men vad hände? Jag var riktigt duktig ett tag men sedan bara försvann allt!
Mycket men även lite har hänt sen sist!

En sak som jag i alla fall har kommit på är att jag är lite små skraj för människor med riktigt rött hår och fräknar, scares the hell out of me! Var på grönan häromdagen med Bettan och Geggan. Vi åkte och hade det riktigt kul men när jag gick av en attraktion skrattandes stod hon där, röd hårig och fräknig med grå/gröna ögonoch skrattade. Hon såg mig komma jag skrattade när jag gick ut men sen dog mitt skratt när hon fäste ögonen i mig.  Det var som all lycka försvann. Hon var som dementorna i Harry Potter, dom som tar bort glädjen och livsglöden i en! Vet inte  varför dom gör det, kanske haft etyt trauma i mitt liv med någon readhead freckles face någon gång! Kanske var Pippi som slog mig eller något. Jag hoppas verkligen att jag inte sårar någon fräknig rödhårig där ute men då hoppas jag att du skulle vara rädd för mig. (skulle vara lite status faktiskt=)

Sedan har jag faktiskt mest jobbat. Ska Hem till småland igen till helgen, ska träffa mamma och pappa och gå på min kusins bröllop.

Har ven fått svar på en sak. Det finns ingen gräns på hur mycket man får köpa på systemet!




Damn Scary

Kommentarer
Postat av: bettan

haha...jag önska jag hade filmat hela händelsen. Det går verkligen inte förklara hur du såg ut när du klev av karusellen. Lätt topp5 på roligaste ögonblick i mitt liv...tror jag :P



Tjejen på bilden var ju jättesöt! :) bruna ögon är inte läskiga..det är dom med isblå som är värst! :P

2010-07-19 @ 22:15:29
URL: http://ilove-bc.blogspot.com
Postat av: Jonnie

Skenet kan bedra! Slår vad om att hon bär linser!

2010-07-19 @ 22:17:28
Postat av: bea

haha, ja säkert!

2010-07-19 @ 22:24:16
Postat av: idaaa hammarström

vad är gränsen då??????

2010-07-20 @ 20:24:52
URL: http://comedian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0