Jobb, Pung och Fågelhora

Heeej!
Idag har jag jobbat åkt hem köpt thai mat planerat att städat tittat lite mer än hälften på snabba cash planerat att städa igen skjutit upp det men nu får jag nog ta tag i det. Ska fusk städa lite (Jennie in your face att du inte läser min blogg får då hade du vetat att jag fuskade denna gång) Sen ska jag titta klart på Snabba cash pack fixa iordning mig för sömndags. Snabba cash är verkligen överskattad, har inte läst boken men tycker dn har varit för hypad! Lite kul ändå att det utspelar sig i Stockholm så att man känner igen sig lite.
Fran A till Ö så enligt min ipod ska det finnas 7 individer som har Pung som sitt registrerade tilltalsnamn! Det är ju inte ens okej att döpa sin unge till Dick varför ska man då döpa den till Pung? Även om det skulle vara någon äldre som heter Pung vad tänkte föräldrarna då? Pung är även en plånbok ska jag då döpa min unge till Plånbok?
Sedan finns det även 5 personer som har efternamnet Hora. Ännu värre! Hej har jag kommit till familjen Hora? Nää borde ju vara lite vett i vad man väljer för namn!
Om Vi nu ska prata om en sak som jag hatar mer än disktrassor och fötter så är det fåglar! Jag verkligen hatar dom. Dom flyger och skiter på en (har dock adrig blivit träffad), dom skriker, flaxar och är bara extremt jobbiga. Genom att skriva deet här vill jag komma fram till att en struts öga är större än dess hjärna!
Till er alla som läser min blogg vill jag säga keep up the good work och börja ät mer fågel=)
Pusss

Kommentarer
Postat av: bc

kyckling till frukost, lunch, middag. LOVE IT!

vilka söta kompisar du hade i thai ;)

2010-07-22 @ 22:38:22
URL: http://ilove-bc.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0