Inception!

Det blev inget självmord utan det blev Inception och den var såå bra! Såå väl spelad, såå bra story, Såå bra manus, Sååå Grym Älskade den. Den bästa filmen på väldigt länge och nu när jag kommer hem så är gröna milen på två ännu en bra film kan det bli mycket bättre?
Eftersom mitt gymkort som jag fått utav Christian när jag fyller år börjar gälla i morgon så börjar även mitt nya nyttiga liv! Jag har fått med mig Bettatrice, Jennie och Christian på det hela! NÅgon mer som är med? Ska ha en detox i en månad eller så! Ska försöka bli lika biffig som han som är den mörkhyad killen i Den görna milen. En månad och jag är där! Not!
Nää ska titta lite på Filmen nu ska även Sova!
I morgon kanske det blir en sväng till gymmet, Jobba och en träff med Katarina!
Om en utav de Siamesisk tvilling (sådana som sitter ihop) begår ett mord eller någo liknande och den andra är helt oskyldig blir dom båda dömda till fängelse då?
Over to you!
Pusss

Kommentarer
Postat av: Big sis

1. filmen var okje, men inte superbra!

2. Gymkortet du fick av Chris? Tror du glömde ngn din otacksamme j*vel

2010-08-02 @ 13:21:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0