hål och fågelbajs

Idag har varit en riktig bajs dag! Påväg hem fick jag sitta först mittemot en tjej som tydlig inte vet hur man rakar sig under armarna! Det var riktiga krock kuddar, försökte ta kort men hon tog jämt ner armarna när jag skulle ta kort. Inte okej! Okej om en tjej skulle ha en liten buske men den var gigantisk större än vad jag någonsin skulle kunna odla fram och jag är ändå man! Hon hade små shorts på sig men jag vågade ej titta närmre, försökte fästa min blick på något annat skulle inte vilja se något mer hår på något oönskat ställe!
Sedan så på pendelen kom det på äldre som satt och klagade på allt och alla (precis som jag gör nu) och då ville jag bara säga att sluta klaga och ta vara på tiden ni här kvar era bf men jag tog mig i kragen och var tyst för en gångs skull!
Om vi nu ska vara lite positiva så kan jag säga att min fötter är ganska mjuka och lena, jag är mätt och inte hungrig, jag behöver inte gå på toaletten och jag luktar skapligt gott.
En sak som jag funderat över. Jag har aldrig haft hål i mina tand men när man får hål i tänderna varför borrar man? borde man inte limma? Eller något annat.
man kan ju inte borra ihop hålet eller?
En annan sak som hände idag btw fick nästan en fågelbajs på mig och började då fundera över varför fågelbajset är vitt? Jag menar alla andras är ju andra färger! Strange.
Här är jag och en apbebis. Btw ett tips på youtube är pippi och apan. So fun!

Kommentarer
Postat av: bc

"Det vita är urinsyra. Fåglar använder urinsyra för att spara på vatten och därmed minska deras vikt.



För att kunna fluga med muskelkraft krävs att man är lätt annars går det åt för mycket energi."



Varsågod :)

Fyfaan så söt apa, den ser typ inte verklig ut!

2010-07-21 @ 23:38:49
URL: http://ilove-bc.blogspot.com
Postat av: DJi

Två små söta apor =)

2010-07-22 @ 09:27:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0