Dagen Efter!

Okej trots allt att jag var lite cranky innan bröllopet så ordnade ut sig. Jag blev ganska nöjd med kläderna och allt . Bröllopet var fint och Ida min kusin kunde inte ha varit vackrare.  Om jag ska klaga på något under själva vigseln så var det prästen som ibland gick upp i falsett.
På själva festen så gick det ganska vilt till för mig eller jag som inte dricker så ofta nu längre drack lite mer än vad jag tålde. Jag kom hem i säng vid 9 tiden tror jag. Men mitt minne slutar vid klockan 6. Får tacka Lolla för att hon tog mig hem Jennie för att hon nattade mig och alla de andra för en trevlig kväll som slutade liute för tidigt kanske för mig. Jag skyller på att jag drack på tom mage eftersom jag inte gillade förrätten.
Idag har jag mått som jag förtjänar, inte bra med andra ord. Jag har aldrig lyckats bli riktig bakfull men idag damn vad bakfull jag varit. Fick bara stanna 4 gånger på vägen upp till Stockholm för att jag skulle tömma det lilla jag lyckats få i mig. Idag hade jag planerat att vakna tidigt ta mig till stan och träffa Josef en liten stund men så blev ej fallet. Sorry. Men nu så mår jag bättre men ska snart gå och lägga mig! Det tar på krafterna att vara bakis och jag har en nyfunnen respekt för alla som har det. Men en fråga om  man då är alkis blir man aldrig bakis och känner "Jag ska aldrig, aldrig dricka mer"? Eller är alla som är alkoholister dom som aldrig blir bakfuklla?( Jag var en utav dom innan men No more)
Pusssss

Kommentarer
Postat av: Anita

jag får tacka för alla komplimanger Jonnie! så du får

gärna vara full på nästa fest med..men då kan du väl stanna lite längre...Kram

2010-07-25 @ 19:49:55
Postat av: Lollo

hade det funnits en gilla knapp hade jag tryckt på den!

2010-07-26 @ 06:19:59
Postat av: Dji

Alkisar är alltid fulla, så tror inte de blir bakfulla, bara hemlighetsfulla :P

2010-07-27 @ 08:48:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0