Bröllop!

Nu är det snart dags för Bröllop!
Jag har faktiskt ingen lust att gå, mina Filippa k byxor är fortfarande kvar i Sthlm, Mina Tommy Hilfiger skor är kvar i Sthlm och min röda näsduk var ful röd. Vädret är inte heller i topp men vad förväntande jag mig när jag befinner mig i en utav Sveriges regnigaste städer.

Dom kommer inte heller kunna hänga ut det vita lakanet med en röd blodfläck längre ner dom redan har fått en liten dotter.
Men det är ju gratis bar så efter några glas känner jag mig som snyggast i världen och beger mig ut till dansgolvet för att skaka Rummmpa!

Nej nu måste jag fixa mig är redan lite sen but hey thats me!

En bild från ett bröllop Jennie och jag var på för 4år sedan eller något sådant!


Kommentarer
Postat av: bc

Men vad hände med packningen, hur kunde du glömma så mycket "hemma"?

Sorry för näsduken.

2010-07-25 @ 13:15:53
URL: http://ilove-bc.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0