Bio!

Har precis kommit hem från jobbet. När jag var påväg hem kom jag på att jag glömde mina nycklar på jobbet så jag var tvungen att vända om shoot! Jag kom hem tog över Jennies och Christians försök  att laga mat. Det blev kyckling med spenat och soltorkade tomater och pasta. Riktigt bra blev det. Sedan blev det till att göra sten sax påse om vem som skulle diska. Denna gången gick jag helskinnad ut medan Christian fick och står fortfarande och diskar. Nu sitter jag och tittar på Merlin på ettan. En ganska b-serie men jag har första säsongen hemma så får väl försöka titta lite. Häromdagen så köpte jag två par riktigt snygga skor. Ett par beiga Sneaky Steeve och ett par röda keds! För en vecka sedan när jag var på bröllopet så förvann mitt minne runt den här tiden.

Ivkäll i alla fall blir det bio men vi är oeniga om vilken bio det ska bli. Jennie och Christian vill Bröderna, en svensk film som man kommer ångra när man hyr medan jag Jossan och Denis vill se Inception med Leonardo Dicaprio som är den nyaste stor filmer och kommer att ta slut när den kommer på hyr. Om det blir Bröderna så tar jag nog mitt liv på Bio då vi får hoppas på att det blir Inception.

En sak som jag blivit förvånad över är att ingen från Stockholm, eller Norrland vet vad en Olle är. En stickad Olle. Märkliga människor det.

Ha det så bra
Pussss

Kommentarer
Postat av: Redhead!

Jag vet vad en Olle är.. woop woop!

2010-07-31 @ 20:33:20
Postat av: Marcus

JAG VET ATT DET ÄR EN TRÖJA ! ! :D

2010-07-31 @ 20:46:38
Postat av: norrland

olle är ett cpord

2010-07-31 @ 22:45:52
Postat av: Jonnie

Nej marcus du trode vi menade ollon:P Titta the Readhead kan sina saker!

2010-08-01 @ 11:36:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0