Thai Thai Thai!

Hejjj Bloggen och ni lasare som har okat med 100% ( det vill saga 3lasare) Nu ar jag antligen i Thailand! eller har varit har ett dygn nu=) Resan hit gick riktigt bra, jag flog fran Arlanda till London sedan london till HongKong och till slut Hongkong Bangkok. Det som var drygast pa resan var att vara i Heathrow. Sedan lackte det fran taket som dom loste pa ett valdigt bra satt, namligen att ha hinkar dar folk ska sitta och dar det droppar! Pa planet sa traffade jag dock en valdigt nice person som hette kurt! Han var 80ar pa ett ungefar och satt och skrattade till simpsons. Han skulle halsa pa sin Dotter som bodde Nya Zeeland! sen var jag i alla fall i Hongkong och fick nastan ett plan for mig sjalv! var inte mkt folk dar jag satt, hade val borjat lukta sa mycket att dom var tvugna att flytta pa alla andra. I allafall sa kom jag fram till bangkok hamtade min vaska och fann flickorna utanfor mcdonalds! Idag har vi tittat pa en massa budda statyer och bestallt lite resor! Imorgon drar vi till koh Chang for att sedan dra vidare in till Kambodja!

Nar vi val var och bestallde lite resor sa fick vi mat. Soffan(Sofia) fick en acklig raksoppa medans vi andra fick fried rice! Nar soffan kakade sa sa hon att hennes mat sag ut som hjarnor och sa  att maten inte var god, Thailandaren som serverat mat och som hjalpte oss med att planera resan fragade vad hon sa, da svarde Soffan artigt this is so delicious, da sa Thaikvinnan delicious delicious you think that everything is delicious haha you eat evrything take some more food Da sa Soffan I'm not that fat, da svarade thaikvinnan yes you are just like me=) alla brast i ett skratt!

Naa nu lagger jag upp lite bilder pa hur vi haft det idag=) om det inte fuckar sig eller tar for langt tid och btw Juanita och cecillia kameran fungerar utmarkt love you =P Peace out pusss

Hittade bara denna bild pa datorn sa ni for noja er med grabbarna har=)

Kommentarer
Postat av: Lollo

kuuul jonnie att du bloggar om allt, det gillas!! lägg upp mycket bilder också=)

2010-02-18 @ 17:02:34
URL: http://lorenasvensson.blogg.se/
Postat av: Jossan

min fina bror...låter toppen!

ska spela wii nu o ska se till att min gubbe är bättre än din=) haha!

jätte roligt att läsa din blogg i alla fall...

miss u...puss o kram

lill sis



2010-02-18 @ 17:29:18
Postat av: Cruella

hey bro

Kan ju inte va sämre än sis så skriver ngra rader...

Har inte fixat pengarna än, men ska försöka komma ihåg det i morrn. Det går nog ingen nöd på dig ;)

Se till att ta massor med kort nu medan ni fortfarande är bleka & feta ;)

pusss big sis

2010-02-18 @ 21:26:50
Postat av: Meredith

Hej Joey!



Visste inte att du har blogg, vad har du varit?

Har inte hört av dig på skit länge?

Ha det så kul på semestern :)

pusss

2010-02-20 @ 22:40:12
Postat av: Jenn

Tycker att det är dålig uppdatering på den här bloggen, SKÄRPNING!!!

2010-02-23 @ 11:58:40
Postat av: Joss

Tycker du suger på uppdatering!!!! Come on!!!!!

2010-02-23 @ 15:02:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0