Två dåliga saker och en hårig bra.

Okej idag än så länge har det varit en händelserik dag.
Vi börjar med de två dåliga sakerna!
1. Jag har precis avslutat How I met you mother season 5. Vad ska jag göra nu? börja streama eller ska jag helt enkelt vänta till nästa säsong? Men det tar en evighet innan den kommer.
2. Min pepparkaksdeg är slut. När man jobbar som jag med bla en massa lösgodis så tröttnar man efter ett tag när man har ätit några ton. Då får man helt enkelt hitta ett nytt sätt att stilla sitt hunger. Det ena kan vara med sex men jag valde just nu pepparkaksdegen. Så pepparkaksdegen har varit kärleken i mitt liv de senaste veckan men nu har den lämnat mig ( eller inte helt än finns fortfarande inne i mig). Men snart så så kommer den degen också att lämna mig. Så vad gör jag? Leter efter ny pepparkaksdeg eller ska jag plinga på hos 82 åriga Agda och Bert som jag kommer att bo granne med i den nya lägenheten och fråga om man får vara med i ett hörn så att dom hjälper mig stilla minhunger efter "sötsaker"?! Det blir inte ett senare problem eftersom jag flyttar in i helgen!
Okej det som är bra som har hänt är att i morse när Denis vaknade såg jag att hans musse inte var lika stor om den varit innan YES! Dock så har hans mustasch en superkraft för den växer otroligt snabbt. Min lösning till det schampo för tunnhåriga! Yes nu ska min mustasch schamponeras med schampo för tunnhåiga varje dag tills jul, vilket också är om 10 dagar great! Tyvärr Christian men jag ser dock inte dig som ett hot! Bara roligt hur du ser ut med en mustasch och du blir faktiskt en i gänget eftersom alla män i vår familj nu är stolta och bär mustasch.

Kommentarer
Postat av: Bettanfettan

Jag vill spy för jag är så att se samma rubrik helaaaa tiden.

Men bra jobb med bloggen annars (verkligen not!)

2010-12-21 @ 01:18:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0