Tamponger och Alkohol!

Har ni någon gång hört att om man häller alkohol på en tampong och stoppar upp den i rumpan att man kan bli full på det?
Jag har också fått för mig att de flesta alkoholister (dom som är ganska hårt drabbade) har lite ont om cash. Jag förstår dom det är inte billigt med alkohol.
Men borde man inte då som alkis kanske vara intresserad utav att köra tamponger i rumpan?
Jag menar då slipper dom hälla socker i en sin alkohol, vilket dom kanske inte gör? Jag menar hur billigt är det egentligen inte att köpa tamponger?  Jag vet dock inte men jag förmodar att det är ganska billigt.
Tänk då hur billig fylla dom har och vad pengar dom ska spara.
Nästa gång jag ser en alkis så ska jag framföra min idé.
Jag tror att den kommer att tas emot med öppna armar!

Kommentarer
Postat av: bettanfettan

ha bara en påse du kan sluta ordentligt med "färdiga" tampongen med dig hela tiden som du sen kan dela ut på typ Plattan eller nere på tunnelbanestationerna, du skulle hyllas som en gud :)

2010-12-01 @ 23:28:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0